تاریخچه شینگل و ورق شینگل لانه زنبوری در ایران | ویلانما
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ورق شینگل لانه زنبوری از مشتقات روغن، سیلیس و لایه‌های مختلف تشکیل شده است. در طراحی آن توجه ویژه‌ای به جنبه‌هایی از جمله عایق در برابر افزایش دما، بازتاب نور خورشید، مقاومت در برابر ضربه، بادهای شدید و شکل گیری اشکال مختلف سطوح شیب دار شده است. ورق شینگل لانه زنبوری، به دلیل سازگاری شگفت انگیز شینگل ها با شرایط مختلف آب و هوایی، در سال 2001 برای ایران افتتاح شد و مورد استفاده گسترده قرار گرفت.

امروزه با توجه به پیشرفت روزافزون صنعت بام و همچنین متنوع بودن لوازم تولید بام، انواع مختلفی از پوشش‌های مدرن و جدید مانند شینگل های سقفی در انواع مختلف شینگل های سلولی، شینگل های رول و شینگل های آجری استفاده می‌شود. نصب این شینگل ها ارزان‌تر و نسبتاً ارزان‌تر از سایر نمونه‌های بام است. قیمت ورق شینگل لانه زنبوری و نحوه نصب آن را در اینجا جویا شوید.

یکی از مهمترین مزیت‌های این بام طرح و رنگ بندی بسیار متفاوت آن است. از دیگر مزایای این سقف، انعطاف پذیری بالای آن است که باعث می‌شود شینگل در سازه‌های پیچیده سقف شیب دار استفاده شود. شینگل یک سیستم قابل اعتماد است که با فاکتورهای خارجی مشابه با وزش باد شدید قابل مقایسه است و سالها نیازی به محافظت ندارد.

سنگریزه‌ها نوعی سقف شیب دار هستند که از یک لایه فایبرگلاس به عنوان تثبیت کننده ساخته شده و از قیر باکیفیت اشباع شده و با دانه‌های معدنی با رنگ‌های مختلف پوشانده شده و برای سقف‌های ریخته گری با شیب بیش از 30٪ ایده آل است. و همچنین از آن برای پوشاندن دیوارهای عمودی استفاده می‌شود.

نگهداری از شینگل در بهار

مانند سایر سقف‌های شیب دار، لازم است که شینگل ها مرتباً حفظ شوند. در رابطه با فرا رسیدن بهار، باید دانستن نکات مربوط به ذخیره شینگل ها در بهار و همچنین بازرسی و ترمیم قسمت‌های آسیب دیده در زمستان، شینگل های خود را زیبا و سالم نگه داریم.

در داخل پشت بام شیب دار می‌توانید رطوبت، نشت آب، سوراخ‌های سبک و ترک‌هایی را ببینید که باید در اسرع وقت مورد بررسی و رفع قرار گیرند.

با مطالعه شیب سقف شیب دار به طور کلی و با جزئیات، حتما متوجه از دست رفتن برخی شینگل ها، باد کردن آنها و یا کنده شدن میخ ها و اتصالات خواهید شد. در بعضی از گوشه‌ها می‌توانید شکستگی یا از بین رفتن شینگل مشاهده کنید. شما باید با جایگزین کردن شینگل، تمام این مشکلات را برطرف کنید تا علاوه بر حفظ زیبایی، آسیب بیشتری به سقف وارد نشود.

نحوه نصب شینگل:

پروفیل کشی پسندیده با قوطی سخیف و ایجاد بستر مناسب و تراز جهت نصب چوب ۳*۵ نراد روسی که می‌بایست آکس به آکس ۶۰ سانتیمتر خلاف جهت قوطی کشی اجرا شود و بعد اجرای تخته چزب که روی چوب نرادها میخ می‌شود و نصب عایق رطوبتی برزنتی و در نهایت نصب شینگل از قسمت انتهایی شیب پیش درآمد و در سرنوشت بالایی شیب به اتمام می‌رسد. سازه‌های چوبی به دلیل هستی داشتن بستر مناسب چوبی نیازی به اجرای چوب نراد نمی‌باشد و در سازه‌های lsf به علت بستر مناسب پروفیل‌های اجرا شده نیازی به قوطی کشی نیست. جهت اجرای تیزه‌ها می‌توانید از شینگل های چند ضلعی و یا اجری شکل استفاده نمایید. این بهترین شکل اجرای شینگل می‌باشد.

 




:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : Brenda
ت : چهار شنبه 14 آبان 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی